ORIGINÁLNÍ ŘEŠENÍ

5. března 2009 v 16:34 | Ivan Rössler
Začal jsem číst knížku GUERILLA MARKETING od Jay Conrada Levinsona a hned na začátkumne tam zaujala jedna historka: Majitel jednoho knihkupectví měl tu smůlu, že jeho obchod byl umístěn mezi dvěma velkými konkurenčními prodejnami. Jednoho dne přišel do práce a uviděl, že konkurence vpravo pd něj vyvěsila obrovský poutač: "Obří výroční slevy! Ceny sraženy až o 50%!" Poutač byl větší než celá průčelní výloha. A aby toho nebylo málo, konkurent sídlící vlevo vyvěsil oznámení ještě větší: "Gigantický výprodej! Ceny sníženy až o 60%!" I tady vedle poutače vypadala výloha jako trpaslík. Co pak má takový majitel obchůdku ležícího uprostřed mezi nimi dělat? Jelikož byl guerilla marketer, připravil si vlastní oznámení a vyvěsil na svůj prostřední krámek jednoduché sdělení: "Hlavní vchod". Originalita řešení mne nadchla. Také jsem někde četl o principu, kterému se říká KISS - Keep it Short and Simple - co není možné pochopit do tří vteřin, není možné nahradit vysokým rozpočtem. Tak jestli jste tu historku nepochopili do tří vteřin, pak jsem se namáhal zbytečně. Ale pamatujte si: buďte originální a vtipní. Anebo alespoň originálně a vtipně opisujte - jako já.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama